Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

onsdag, februari 07, 2007

ingen lägenhet

Vi bestämde oss, det får bli en resa till Riga i stället. Om vi gjorde rätt eller ej, det får framtiden utvisa. Nu börjar jag om med mitt hemnet-knarkande igen.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ni gjorde säkert rätt! Och en resa är ju aldrig fel:-)
Rätta mej om jag har fel, men utifrån det jag läst här, så kändes det inte som du var riktigt 100% tänd på den lägenheten?

12:52 em  
Blogger Anna-Karin said...

Charlotta: jag ångrar mig ibland, men samtidigt behövde vi inte den här lägenheten just nu. Det kommer bättre.

12:57 em  
Anonymous Anonym said...

Lycka till med ditt letande. Det finns ju hur många lägenheter som helst.. Det gäller ju liksom bara att hitta dem. :/ Jag blir själv tokig. Jag kan inte hitta en enda som passar... du verkar iaf kommit ett steg längre. (: Trevlig dag!!

12:59 em  
Anonymous Anonym said...

Det kommer att bli bra, du hittar en ny ännu bättre lägenhet snart. Jag lovar!!

3:37 em  
Blogger Anna-Karin said...

Jen: Du har rätt. Jag tror fortfarande att vi släppte en lägenhet till bra pris, men att vi kommer att hitta en när tiden är mer mogen.

Tessi: japp, och tack för att du var smakråd. Det värsta är att jag inte kommer närmre dig :S

9:09 fm  

Skicka en kommentar

<< Home