Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

måndag, februari 05, 2007

Måndagar är underbara, eller hur?

Det började redan igår med ångest inför måndagen, jag ville verkligen inte gå till jobbet. Men efter att jag vaknat till några gånger i går kväll somnade jag äntligen in ordentligt. Då passade jag såklart på att drömmar mardrömmar om jobbet. I morse så slöade jag mig som bara den (jag brukar reagera så när jag inte vill något) och när jag kom till jobbet i rätt okej tid ändå så upptäckte jag att jag glömt telefonen hemma. Så det vara bara att gå ut och sätta sig på cykeln och cykla hem igen. Då började det också att snöa, så det snöade i ansiktet hela vägen hem. Hemma igen var det jättesvårt att komma iväg igen så jag jag ringde mamma och pratade lite, samtidigt tilltog snön. Så till slut bestämde jag mig för att ta bilen. På väg till bilen så halkade jag på isen och slog i ryggen. Nu är jag på jobbet i alla fall. Vilken underbar start på veckan…

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Stackare! *kramar om* Hoppas att resten av veckan blir bättre

12:16 em  
Blogger Anna-Karin said...

Tessi: Det hoppas jag också. Vi har ju en rolig helg att se fram emot i alla fall.

1:42 em  
Anonymous Anonym said...

Måndag, måndag, måndag. Ska snart ge mig ut också.

Gick "vurpan" bra?

2:43 em  
Blogger Anna-Karin said...

Maria: jadå, jag blev nog mest förvånad.

9:17 fm  

Skicka en kommentar

<< Home