Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

måndag, februari 05, 2007

skor skor skor


Varför finns det så mycket snygga skor? Känns som det aldrig tar slut liksom. Har sett de här skorna på dinsko:s hemsida för ett tag sen och i dag när jag cyklade till jobbet (första gången) så kom en tjej och hade dem på sig. De är döööösnygga! Och billiga!! Vill ha!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det finns bara ett råd. KÖÖÖÖP!!!!

Skitläckra.

Har ett par brallor i samma mönster. Love it!

2:38 em  
Blogger Anna-Karin said...

Maria: haha, om jag löste alla mina begär efter skor så skulle jag inte ha mycket pengar kvar. Men funderar faktiskt starkt på de här, om de passar såklart.
Hade ett par DocMartins i det här mönstret någon gång runt 1996.

9:23 fm  
Anonymous Anonym said...

Tror att du skulle passa superbra i de här!! :-)

3:34 em  

Skicka en kommentar

<< Home