Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

onsdag, februari 07, 2007

slarvmaja

Jag skulle blogga om min nya fina svarta basker som är så där lite hårig, men inte i päls och så skulle jag blogga lite om min nya jacka som jag köpte med 70 procents rabatt på Lilla Ego i Karlstad och kanske även slänga in lite fynd från Gengåvan. Och såklart skulle jag illustrera med bilder. Men jag kan inte hitta sladden.... jag är verkligen en slarvmaja. Jag har till exempel inte hittat mina svarta jeans än. Jag fattar inte hur jag gör!

Ps. lägenheten... vi la 5 000 till och de kontrade med 5 000 till och nu sitter vi här och funderar på om vi ska lägga ytterligare 10 000 som sista bud (alltså 30 000 över utgångspris) eller skita i det. Fortsättning följer...

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åh, jag vill se bilder! Se till att hitta det du tappat bort!! Bums! ;-)

3:36 em  
Blogger Anna-Karin said...

tessi: haha, du kan få se det live annars ;)

4:32 em  

Skicka en kommentar

<< Home