Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

onsdag, februari 21, 2007

träna?

Jag har ju snurrat runt på diverse träningsställen väldigt sporadiskt i två månader nu och börjar lessna. Frågan är om jag inte ska ta upp thaiboxningen och boxningen igen, trots att jag tycker det är lite dyrt. Det kostar ju fortfarande 1200 kronor och nu när det gått två månader så blir det dyrare (om man slår ut det på tiden som är kvar). I alla fall, jag mår inte bra av det här hattandet och icke-tränandet. Dels för att jag känner mig svampig och tjock och dels för att jag går runt med ett gnagande samvete för att jag inte tränar. Inte bra alls...

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ibland måste det få kosta, om resultatet blir att man mår bra.Det är också ett sätt att spara. Att må bra är det bästa sparsättet.

2:50 em  
Blogger Anna-Karin said...

Mör: nu kom jag på att jag kanske bara kommer hinna träna en gång i veckan där, så nu vet jag inte längre.. igen...

10:34 fm  
Anonymous Anonym said...

Bättre med lite än inget. Kanske du får mer tid senare, gör det du mår bäst av.

1:29 em  
Blogger glamflikka said...

du lever här och nu. varför ödlsa tid och energi på en massa onödigt tänk?

rör dig när du har lust. skit i det när du inte har lust.


i övrigt mår hjärtat bäst av kärlek.

och mamma är ball som skriver på din blogg men inte min.

7:06 em  

Skicka en kommentar

<< Home