Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

torsdag, januari 25, 2007

glitter!


Länge sedan jag fick riktigt ha-begär, men när jag hittade de här skorna via Hopplösa modenördar så dog jag nästan. Glitter-fejk-converse! Så Grynet! Så jag! Kan det finnas något snyggare? De kostar 269:- på La redoute. Ska verkligen överväga en beställning nu (även om det är -15 så kommer det ju en vår!).

Ps. i dag är det äntligen löning också!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åååå. Det där är EXAKT min stil!

har du beställt från dem innan? Är orolig just när det kommer till skor då det i vissa fall är stora i storleken eller väldigt små...

5:59 em  
Blogger Anna-Karin said...

Nej, har aldrig beställt från La Redoute, men kan slänga i väg ett mail till hopplösa modenördar och höra med dem och så berättar jag för dig vad de svarade :)

Ps. det finns prickiga också, de var också fina

8:33 em  

Skicka en kommentar

<< Home