Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

fredag, januari 19, 2007

heta nätter igen



Aftonbladet skriver att Sahara Hotnights kommer med ny skiva i april. Skitkul tycker jag! Jag gillar musiken och stilen på tjejerna. En googling på bilder efter dem visar mycket snyggt. I like :)

4 Comments:

Blogger glamflikka said...

jag hörde också det på tv i morse!! skitsnygga i håret! och snygga kläder tycker jag också.

jag kanske kan ta skivan om de där två grabbarn tillåter det?

10:25 fm  
Blogger Anna-Karin said...

Haha! Det tror jag de gör.
Försöker få tag på Salem Al Fakir nu, något för dig?

11:37 fm  
Blogger glamflikka said...

yes it is. han är het har jag hört

5:53 em  
Anonymous Anonym said...

Vad kul!

Gillar dom, helt klart!

12:32 fm  

Skicka en kommentar

<< Home