Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

tisdag, januari 23, 2007

23 januari

Riktigt så här fin är jag inte i dag, i alla fall inte så det syns så väl. Det faktum att det är skitkallt ute och att jag har kontorets kallaste rum gör att klädseln inkluderar en stor svart kofta, och när jag sitter ner, även en filt i fleece som jag fått av Riksbyggen i Karlstad (väldigt flashigt). Men jag ville ändå visa klänningen. Förresten så är det snyggre utan raggsockar också, men som sagt.. kallt ute i dag.







Klänning, second hand

Svart bälte i tyg, har jag tagit från någon av mina skjortklänningar
Svarta tights, Vila
Raggsockar från farmor