Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

onsdag, januari 24, 2007

är jag sjuk?

Usch, i dag mår jag inte riktigt bra. Kan inte sätta fingret på vad det är, men ögonen är liksom grusiga och blicken suddig. Jag har ont i huvudet, känner mig trött, yr, mår lite illa, har ont i magen och har uppsvälld mage. Jag mår allmänt kass liksom, fattar inte vad det är.

Sen är det svinkallt ute. I morse så invigde jag mina täckbrallor för den här vintern. Det är inte kul, men jag är glad att jag har kläder som gör att jag kommer ut i alla fall.

Jag har fixat lite också. Hyrt en kärra till på lördag (om jag inte sagt det så har vår soffa gått sönder så den måste till tippen och sen ska vi åka till Falun och hämta side boardet i teak som jag köpt på Blocket) och jag har bokat in en tid på banken så vi kan kolla vad en bostadsrätt skulle kosta oss och om vi skulle få låna. Efter lunch i morgon så måste vi bestämma oss hur vi gör.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Inte konstigt du känner dig halvrisig.

Jag blir alltid halvsjuk inför stress, ex då en hemtenta ska skrivas eller annat.

Var rädd om dig! Och lycka till hos banken. Smart att gå dit och bolla ideer med innan ni slår till!

2:47 em  
Anonymous Anonym said...

Hoppas du inte känner dig alltför dålig. Du verkar ha mycket att göra...

Vi ses!

3:59 em  
Blogger Anna-Karin said...

Maria: du har helt rätt. Usch vad gärna jag vill ligga och vila.

Tessi: nej då, men jag kanske är lite mosig och trött och vill gå runt i mysbrallor :)

6:08 em  

Skicka en kommentar

<< Home