Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

måndag, november 20, 2006

varför brunt?

I dag slog det mig. Varför har jag en brun blogg egentligen? Jag är ju verkligen inte en brun tjej. Jag tror inte jag ägt varesig bruna skor eller bruna kläder sedan någon gång på högstadiet. Om svart finns så är det alltid alternatiet för mig och finns inte svart så är saken inget alternativ. Och så går jag och väljer en brun blogg? Vad säger det om mig egentligen?

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Att du vågar tänka nytt och inte nödvändigtvis måste välja det du "alltid" gjort!

Eller så är det slumpen. Det är ju en snygg template, den mest stilfulla egentligen av Bloggers egna alternativ....

12:02 fm  
Blogger Anna-Karin said...

Huvudet på spiken - det tror jag också, det är för att den är snyggast.

9:10 fm  

Skicka en kommentar

<< Home