Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

måndag, november 13, 2006

kallt!

I dag har tagit med mig sju värmeljus som jag tänt, dessutom har jag en fleecefilt som jag svept omkring mig. På fötterna har jag fodrade vinterstövlar - även inomhus.
Trots det så fryser jag. Mycket.
Jag måste skaffa mig pulsvärmare eller fingervantar utan fingrar. Ska det vara så här?

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nää, det ska verkligen inte vara så kallt! Iofs har vi det kallt här på kontoret också... men än så länge har jag sluppit pulsvärmare eller fingervantar på jobbet. :-)

Den ena pulsvärmaren är snart klar.

2:48 em  
Anonymous Anonym said...

Som mysfaktor hemma då det går att bylta på sig massor är det ok.

Men inte på ett kontor.

11:43 em  
Blogger Anna-Karin said...

Tessi och Maria: jag är frusen, men det är trist att från oktober till mars/april alltid gå klädd i fleecetröja och filt.

9:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home