Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

fredag, november 10, 2006

ÄNTLIGEN!

Dagens bästa nyhet: Moneybrother kommer med nya skiva 6 december. Julafton kommer tidigt i år.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

jag skäms.

Har nog aldrig hört honom ännu.

Hur gammal är inte jag ;-)

3:44 em  
Blogger Anna-Karin said...

Haha! Då har du något att se fram emot. Hans andra skiva är det absolut bästa jag äger och hans konsert förra våren är den absolut bästa jag varit på.

8:37 fm  

Skicka en kommentar

<< Home