Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

fredag, november 10, 2006

kontor 3


Nu är jag inflyttat och det känns bra. Det är så mycket ljusare och finare. Dock är det inte helt klart än. Jag har arbetsplatsen längst bort och vid bordet närmast ska förhoppningsvis en ny medarbetare snart installera sig. När får vi se. Emellan oss blir det också en skärmvägg. Sen hoppas jag på gardiner, det känns kallt och kalt just nu. Men jag får inte skaffa gardiner själv. Min chef bryr sig ju massor om yta så enligt henne måste det vara enhetligt i alla rum. Jag kommer nog skita i det och ta med lite mysgrejer till jobbet i alla fall, som ljus, lampor och någon fin bild. Jag tillbringar ju massor av tid på jobbet, jag har rätt att bestämma själv. Eller hur?!

5 Comments:

Blogger glamflikka said...

JAAAA! klart man själv ska bestämma! det skulle jag ha gjort och det vet jag att du också tycker. föresten, vad ska hon i ditt rum och göra?

1:16 em  
Anonymous Anonym said...

Klart du måste få bestämma själv! Plocka dit så mycket blommor och lampor du vill. Det har inte hon med att göra.

1:26 em  
Blogger Anna-Karin said...

glamflikka: tror hon har någon noja över saker och ting, så länge det ser bra ut så bryr hon sig inte om resten. Och hon har väl fått för sig att man ser utifrån om det är olika gardiner. Måste jag igen påminna om att jag har fönster mot en innergård?

Tessi: Sant, tack tack för stödet.

2:23 em  
Anonymous Anonym said...

Klart du har det.

Gör allt du kan för att göra din arbetsplats till Din!

Ju bättre du trivs ju bättre presterar du;-)

6:28 em  
Blogger Anna-Karin said...

Maria: jag tror att det är just det där som min chef inte fattar...

2:43 em  

Skicka en kommentar

<< Home