Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

lördag, november 11, 2006

bloggar jag läser

Äntligen har jag tagit mig tid att lista vilka bloggar jag läser, här är de, utan inbördesordning. Klicka, läs, njut och gör ett bokmärke :)

Tessi
Agneta Atomflickan
Min syster
Charlotta
JohnNinos brev till dig
Tinitussan - Maria Byström
Hannas lilla blogg
Jennys nya tider
Isa
LenaLenas matblogg
SaravillfaraHanna Kastås
Pretty in pink
Hopplösa modenördar
Åsa på Åsen
Jen
Underbara Clara
Jonna

Hoppas jag inte glömt någon...

sen lite ego:
min gamla blogg
min för tillfället inaktiva, men med förhoppningsvis i framtiden blomstrande matblogg

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Mkt bra smak ;)

6:01 em  
Anonymous Anonym said...

Kul!

Jag har också länkat till dig, men det har du nog sett;-)

Alltid kul att kolla in nya bloggtips...

Älskar bloggar!

11:41 em  
Blogger Anna-Karin said...

Hanna: hoppas du hittar någon ny favorit bland länkarna

Maria: nej, det har jag helt missat! Jag ska försöka lägga en länk till det här inlägget också. Så fort jag hinner!

8:59 fm  
Anonymous Anonym said...

jag hamnade på listan! yeeha!

12:24 em  
Blogger Anna-Karin said...

John: haha! det är väl klart.

1:17 em  
Blogger loppispoppis said...

jag har lagt en länk till dig med, men det kommer du snart att märka... =)

9:58 em  
Blogger Lena o Jacob said...

Men titta vad man hittar om man googlar men du har ju glömt att länka till oss invaladies ju ;)

11:03 em  

Skicka en kommentar

<< Home