Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

torsdag, november 16, 2006

kläder

Det har varit lite dåligt med outfit-bilder på ett tag och anledningen till det är att jag varvar mina svarta, vita och röda kläder varje dag och ser ungefär likadan ut. Därför passade jag på att fota när jag hade lite annorlunda kläder. Den ena gången har jag andra färger än svart, vitt eller rött och så en bild på min träningsoutfit i går, jag har ju trots allt nytt linne!


Söndag, på väg till bio:





Vita tajts, HM
Vit topp, HM
Mörkblå klänning i manchester - Noanoa
Gröna stövlar - Vagabond
Lite bohemiska örhängen - HM




Onsdag, på väg till boxningen




Sportbh - Champion
Topp - HM:s pojkavdelning
Byxor - Åhlens
Lindor - Fighter gear
Handske (bara en fick vara med så att spindelmannen skulle synas)
Hårband och så brukar det vara minus strumpor på träningen

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

snygg klänning! :-)
Nu är det dags att fixa det sista innan jag får besök, pirrigt värre. ;-)

6:07 em  
Anonymous Anonym said...

Cool tränings-t-shirt!

5:14 em  
Blogger Anna-Karin said...

Tessi: tack!

Hanna: HM:s barnavdelning - en guldgruva

11:37 fm  

Skicka en kommentar

<< Home