Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

fredag, november 10, 2006

klippt var det här

Nu har jag klippt mig, trots att jag lovade mig själv att inte göra det igen.
Denna gång var jag lite mer på det klara hur jag ville ha det. Jag såg framför mig att jag skulle komma från frisören i en Debbie Harry-liknande frisyr, fast kanske mer rödblont (eftersom det är svårt att få det sådär vitt)
Nu är jag tillbaka från frisören och försöker vänja mig, svårast är det med färgen. Ena stunden känner jag mig som en cool Uma Thurman i Pulp Fiction, i nästa stund som kulturtant à la kulturtanternas kulturtant Gudrun Sjödén (men med mörkt hår).
Vi får se när jag vänjer mig.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag tycker du är snygg i håret! Det kommer att kännas annorlunda imorgon när du vant dig. KRAM!

2:46 em  
Anonymous Anonym said...

jag klippte mug också för någon vecka sedan, ca 15 cm uppklippt page, men vill klippa kortare...

Det är så kul att få en ny frisyr. Vore det inte för att det var så dyrt skulle jag lätt klippa mig ofta och exprimentera med en massa färger och så...

6:27 em  
Anonymous Anonym said...

Nyfiken, nyfiken, nyyyyyfiken:-) Vill seeee!
(Ursäkta påstridigheten) :-D

11:38 fm  
Blogger Anna-Karin said...

Tessi: tack :)

Maria: det är sant, det vore jättekul att exprimentera mer och om man hade råd och ork till det så kanske det inte skulle kännas så stort varje gång man gör en förändring.

Lotta: jag tänker inte lägga ut en bild, men jag kan maila en senare.

2:45 em  

Skicka en kommentar

<< Home