Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

fredag, november 17, 2006

stängt för bokmässa

I dag blir det inga direkta uppdateringar för jag ska gå på Bokmässa nästan hela dagen. Och när dagen är slut så ska jag ta mitt pick och pack och dra hem och sen kasta in mig, katterna och sambon i bilen och åka hem till pappa. (mamma är på kanarieöarna).

Ses!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Underbart!

Ha kul!!

8:30 em  
Blogger Anna-Karin said...

Maria: Tack, det hade jag ;)

11:38 fm  

Skicka en kommentar

<< Home