Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

torsdag, november 30, 2006

splittrad

Tyckte ni måndagen var splittrad? Så känns hela veckan. Jag har bara sprungit runt runt känns det som. Hattat hit och dit hela tiden, fram och tillbaka. Jag är helt slut! Och dessutom har jag en praktikant.
Det är därför jag är frånvarande.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Alla är splittrade ibland, det hör till. Man får vara frånvarande.

4:53 em  
Anonymous Anonym said...

Det är helt okej. Jag är ofta splittrad...

11:22 fm  

Skicka en kommentar

<< Home