Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

tisdag, november 28, 2006

dokusåpa:bilen

I dag startade bilen. Jag blev nästan missnöjd, för hur ska jag kunna lita på den i fortsättningen? I morgon och på torsdag måste jag ha den och på onsdagkväll nästa vecka är det kris om den inte startar. Please.
Snart måste jag skaffa en annan bil. Vet inte om mina nerver klarar det här mer.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Va? Din bil lever verkligen sitt eget liv. Förstår om du är trött på den. Jag håller tummarna för att den startar när den ska.

8:52 fm  
Anonymous Anonym said...

Kosta på er en annan bil, mycke oro försvinner då. Och alla bäckar små blir snart en hel å.

10:10 fm  

Skicka en kommentar

<< Home