Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

torsdag, november 30, 2006

dokusåpa:bilen 2

Okej, det fortsätter med bilen. Ja, den funkar ju nu. Startar som en liten klocka och går så fint. Men i dag när jag skulle tanka och hade lite lagom bråttom så svänger jag in på macken för att upptäcka att de endast säljer blyfri 95 och etanol (ja, Volvon är gammal). Så nu har till och med mackarna gett upp hoppet om Volvon.
Kanske snart dags att ge upp den här miljöbomben?

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ojdå! Där ser man, det var länge sedan jag tankade i Sverige. ;-) Här i DK har de iofs 92 oktan också, märkligt.

Hoppas du har en bra dag. Snart är det dags för mig att åka hem och packa.

2:19 em  
Anonymous Anonym said...

Kanske dax nu. Inte så svårt att bestämma sig när det bara finns en sak att göra. Bilen får väl känna sig ute nu.

4:56 em  
Blogger Anna-Karin said...

Tessi: Jag fattar noll av det där med bensin.

Mör: pappa säger vänta till våren.

8:53 fm  

Skicka en kommentar

<< Home