Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

måndag, november 27, 2006

full fart från arla morgonstund

Snart är det lunch men det känns som klockan är mycket mer. Jag har gjort så mycket i dag:

• gått upp tidigt
• cyklat till jobbet
• varit på jobbet
• tagit bussen till första intervjun och jag kom dit vid åtta
• gått därifrån och sprungit till bussen och precis missat den
• upptäckt att nästa buss går om en halvtimme så jag gick i 25 minuter
• åkt buss till jobbet
• snabbdruckit kaffe på jobbet
• cyklat till nästa intervju som började vid tio
• varit och handlat mjölk
• cyklat tillbaka till jobbet
• ringt om intervjuer
• ringt bilmekanikern (jag ska bogsera dit bilen så han kan kolla på den igen...)
• pratat på msn med Tessi
• gjort bilder till båda artiklarna

HERREGUD! och nu är det lunch! MUMS!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du har verkligen hunnit med mycket! Super duper, för att citera en dansk kollega. Kram!

1:33 em  
Anonymous Anonym said...

Full fart tror jag. Tänk vad lätt det går ibland, bra att tänka på när man tappat farten.

5:42 em  
Blogger Anna-Karin said...

Jag vet inte om jag kände mig så superduper. Det kändes mest som massa tid gått åt till ingenting i och med allt gående, cyklande och bussåkande.

7:45 fm  
Anonymous Anonym said...

Wow! Snacka om flow ;-)

12:26 em  

Skicka en kommentar

<< Home