Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

tisdag, november 21, 2006

borta

Jag fattar inte hur jag gör, men jag kan tappa bort kläder.
I söndags när vi tvättat så kom jag på att jag inte varken sett eller tvättat min favoritklänning eller min favoritkjol. Och de hänger inte i garderoben, så var kan de vara?
Hur dum får man vara egentligen?

Hälsningar från hon som fortfarande inte hittat de strumbyxor utan fötter hon köpte i september.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Så där gör jag också och jag fattar inte hur. Skumt är det..
/Charlotta

4:50 em  
Anonymous Anonym said...

Det låter som du haft besök av lånare. Du vet såna där små varelser som lånar saker. ;-) Det brukade vi ha när jag bodde hemma. Rätt som det var hittade vi kläder på helt fel ställen. Inte lätt det där.

9:14 fm  
Anonymous Anonym said...

Sånt händer. För mycket kläder kanske eller förlite garderober?

8:45 fm  
Blogger Anna-Karin said...

Mör: Helt klart för lite garderober.

Fast jag har hittat kjolen nu.

2:24 em  
Anonymous Anonym said...

Här är det som tur är bara strumpor som försvunnit spårlöst. Men bara den ena av de olika paren. Snacka om mystiskt! Tror det bor aliens i tvättmaskinen och de lever på kläder. Men är det strumpor blir de liksom mätta på en och lämnar den andra kvar... Låter det som en bra teori?! :)

3:50 em  

Skicka en kommentar

<< Home