Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

torsdag, november 23, 2006

klänningar x2

Jag håller ju i slantarna nu inför resan till Glasgow. Det har gått jättebra, särskilt som M har handlat så mycket mat på sistone också. Men, det funkar inte alltid. När jag pratade med Agneta i går så tror jag vi kom fram till att second hand-inköp, saker man verkligen letat efter eller behöver, skivor, böcker, filmer och övrig postorder INTE räknas in i det här att man inte får handla. Okej med alla?

Så, jag har handlat lite...




Sedan i våras har jag velat ha en skjortklänning i svart med vita prickar och när jag läste på en blogg om någon som köpt en på Indiska var jag tvungen att springa dit. Och där hängde den. Så fin!
I dag har jag den med svarta tajts från Vila och röda stövletter från Din Sko eller röda tofflor från Din sko.





När jag var hemma i helgen sprang jag in på lokala second hand-butiken Kupan och hittade den här fina kläninngen för 50 kronor!









Kolla mönstret!











(och det där med skivor, böcker, filmer beror på en megaorder från cdon som nyligen landade i brevlådan...)

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Garderober då?

8:10 em  
Anonymous Anonym said...

Oh så fina! Speciellt förtjust i den second-hand-ade.

11:42 em  
Blogger Anna-Karin said...

Mör: jag har inte plats för fler garderober, kanske större lägenhet?

Charlotta: tack, nu ska jag bara våga ha den på mig också.

9:11 fm  
Anonymous Anonym said...

Fina klänningar, speciellt mönstret på den secondhand-fyndade. Önskar att jag kunde göra såna fynd!! o klart att du vågar ha den på!

9:29 fm  

Skicka en kommentar

<< Home