Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

tisdag, juni 05, 2007

människan är komplex

Snart tror jag att det blir lugnet efter stormen och förhoppningsvis någonstans där hittar jag mig själv. Det har varit mycket nu, både roliga saker och jobbiga saker (mestadels dem dock). Mitt humör har varit väldigt upp och ner. Samtidigt som jag kan ha lätt att gråta, lätt blir väldigt arg och mår allmänt dåligt med tappad matlust och värk i bröst och mage, så kan jag även lätt hitta väldigt roliga saker, skratta och skämta. Ibland känns det konstigt, men samtidigt är ju människan komplex. Och varför ska jag gräva ner mig mer? Man får faktiskt vara glad även om man mår dåligt.

Det är skönt att det här är en kort vecka så jag äntligen får sova lite på onsdag, samtidigt är det jobbigt eftersom veckan då blir kortare vilket betyder mer jobb (vi har deadline varje vecka och alltid lika mycket, en helgdag innebär bara mindre tid till samma jobb). Jag är fortfarande ganska stressad, men när jag kan och orkar så uppdaterar jag så mycket jag kan.
KRAM

5 Comments:

Blogger glamflikka said...

kram från malmö

11:19 fm  
Anonymous Anonym said...

Stor kram!

Om du har tid får du gärna kika förbi softbollplanen imorgon - vi har hemma match. kl. 12 o 14

12:36 em  
Anonymous Anonym said...

kram från vika

4:17 em  
Blogger Nino said...

1) stor kram till dig! och 2) ja, jag har varit sååå seg med bild på U, men nu har jag äntligen fått en kameratelefon så nu jäklars:) Hon mår bättre idag, det är på bättringsväg. Men tack för omtanken!

3:09 em  
Blogger Anna-Karin said...

kram till alla :)

Tessi: det blev en spontanresa till E-tuna, men förhoppningsvis kan jag komma en sväng nästa gång.

Nino: skönt att höra :) antar att U vill gå ut nu när vädret är så fint

4:11 em  

Skicka en kommentar

<< Home