Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

tisdag, maj 29, 2007

jag är arg

Vad brukar ni göra när ni är arga?
Jag är så arg nu att jag knappt kan andas och då är det inte lätt att koncentrera sig på rapporter och annat. Och nu som det är så stressigt på jobbet också. AH!

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Varför är du arg?

4:01 em  
Blogger loppispoppis said...

ut och springa eller promenera, oplanerat och hitta nya platser

förundras över alla blad och blommor som slår ut

prata med en god vän?

fantisera över hur jag löste problemet, vem jag pratade med, vad jag gjorde som löste det hela kan också vara konstruktivt. Men då måste jag ha lugnat ner mig först.

8:34 em  
Blogger Nino said...

haha, ja du, vad gör man , man gormar, skriver av sig som fan helt ocensurerat och sen sparar, går ut och sparkar på ngt, eller bara gråter ut det. Kram!

9:58 em  
Blogger O.J.S said...

Jag brukar spela fotboll och dobba skiten ur någon som jag anser förjänar det om jag blir arg. Då känns det alltid lite bättre efteråt.

12:21 em  
Blogger Anna-Karin said...

Tessi: jobbet, som vanligt

loppispoppis och nino: tack för tipsen. jag lugnade ner mig lite sen...

oli: vilken tur att jag spelade fotboll igår. Men i går var jag mest arg på den dryge domaren. Tyvärr spelade vi universums sämsta match så jag var arg på mig själv och laget när jag kom hem. Men, nya tag i kväll när det är match igen.

1:06 em  
Blogger O.J.S said...

Du får försöka prova att göra mål och skrika ut all inneboende ilska då. Domare är annars bra måltavlor för glåpord, kändes det bättre efteråt?

5:19 em  

Skicka en kommentar

<< Home