Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

torsdag, maj 24, 2007

skit också

I morse kändes allt helt okej, jag blev lite sen till jobbet mot vad jag tänkt, men ändå okej. Men nu sitter jag här med en ångestklump i halsen. Det räckte med att jag märkte att allt det jobb jag gjorde i går hemma (jobbansökan, mitt cv, och schema och infobrev till de som ska vara med på festivalen = minst tre timmars jobb) inte funkar att få upp i Word. Plus att platschefen kom in och sa att hon ska klaga mer hos vår vd och grafikern på det nya. Vilket gjorde att jag eldade upp mig lite inför henne för om hur dåligt skött allt är. Dessutom verkar det som det jobb jag lade i tisdags (ungefär fem timmar) på att göra om grafikerns arbete så att jag och kollegan kan använda det dåliga jobb han gjort, är till spillo och jag måste börja om igen.

Men det är väl bara att ta sig i kragen och börja se de där nyheterna i ett halvtomt vattenglas (som en av puckona i koncernen sa för ett tag sen). Jippie!