Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

torsdag, maj 31, 2007

vad är fel på mig?

Jag mår dåligt* bara min chef är i närheten. Det räcker att han är i lokalerna. Varför tycker han så illa om mig?

* ont i magen, svårt att andas, nära att börja gråta, ovilja att göra något, lusten till jobbet försvinner, känner mig värdelös.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Usch.. Har förstått att du inte mått riktigt bra en tid nu men liksom inte vetat vad jag ska säja fast jag vill säja något. Tycker att du verkar vara så enormt duktig och driftig. Har erfarenhet själv av att må dåligt av chefen eller cheferna faktiskt. Det är sjukt jobbig. Jobbigare än man tror. Någon lösning har jag inte riktigt förutom: Tro på dej själv, tro att du är bra (för det är du). De ska vara glada att de har dej!
Jättekram

4:00 em  
Anonymous Anonym said...

Håller med charlottah. DU ÄR BRA de får skylla sig själva om de inte begriper det. Puss

9:14 em  
Anonymous Anonym said...

Det är inte dig det är fel på. Det verkar bara inte vara ett sunt arbetsklimat.

Du är värd mycket bättre än att jobba med någon som får dig att känna dig värdelös. Det är det kroppen signalerar.

kram

9:34 em  
Blogger glamflikka said...

hoppas det löser sig gumman. kan du inte prata med chefen eller ngn annan om det?

11:40 em  
Blogger Anna-Karin said...

Alla: tack så jättemycket för allt stöd och alla fina ord. Vet bara inte vad jag ska göra just nu.

1:47 em  

Skicka en kommentar

<< Home