Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

fredag, juni 01, 2007

min mamma - igen!

En underbar mamma piggar upp med blommor när man är ledsen, som min mamma som skickade rosor med blombud till jobbet.

Tack världens bästa mamma!

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

åååå, hon måste vara världens bästa mamma!

6:56 em  
Blogger glamflikka said...

åh vad snäll hon är mamma, men det visste jag redan!

11:11 fm  
Anonymous Anonym said...

Vilken fantastisk mamma du har! En sån mamma vill jag också vara! :)

11:04 em  
Blogger Anna-Karin said...

Maria: japp det är hon :D

Jenny: klart du visste :)

Jonna: det är jag säker på att du redan är.

1:59 em  
Anonymous Anonym said...

Tack, söta rara! :)

10:55 em  

Skicka en kommentar

<< Home