Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

onsdag, maj 30, 2007

byter bredband

Jag håller på att säga upp vårt adsl för att i stället teckna bredband via tv-uttaget. Först ringde jag och bokade bredband hos Tele2, gick snabbt och smidigt. Sen ringde jag Glocalnet och sa upp adsl, gick också snabbt, även om bindningstiden är lite väl lång. Nu har jag stått i kö hos Telia i 13 minuter och har plats 33 i turordningen. Snacka om seg kundservice. Man förvånas aldrig...

2 Comments:

Blogger loppispoppis said...

Ibland undrar man. De borde ha uppringningsservice. Det är ju totalknasigt att tvinga folk att vänta i telefonkö. Snacka om slöseri med din tid!

9:40 em  
Blogger Anna-Karin said...

Loppispoppis: ja, eller hur? Glad att jag slipper Telia nu i alla fall.

2:45 em  

Skicka en kommentar

<< Home