Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

fredag, maj 25, 2007

ingen matlust

Jag är så trött i dag att jag tappat matlusten. Jag åt en liten bit av min matlåda och sen mådde jag så illa så jag ställde in den igen.
Jag kan nästan alltid äta, tappar väldigt sällan matlusten, så det här är väldigt konstigt. Fatta vad trött jag måste vara.

2 Comments:

Blogger loppispoppis said...

Oj, hoppas du hittat matlusten igen? Eller blev du någon sorts sjuk eller räckte det med att sova?

6:47 em  
Blogger Anna-Karin said...

Loppispoppis: det räckte faktiskt med sömn, skönt!

8:14 em  

Skicka en kommentar

<< Home