Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

fredag, juni 08, 2007

läsa bok

I dag är ingen bra dag. Jag har något konstigt med andningen och när M ringde för att höra om han skulle handla något så började jag gråta. Utan att veta varför. Dessutom vill jag verkligen inte åka iväg på mötet med min chef nästa vecka. Blä!

Ska snart packa ihop mig härifrån och åka hem och byta kläder och sen sätta mig i skuggan med min deckare som jag köpte i går, den nya Stig Larsson (heter han så?). Sen så ska jag och M grilla lite och jag ska försöka att bara ta det lugnt och vila och hitta mig själv igen.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

massor av kramar gumman.

4:26 em  
Anonymous Anonym said...

låter underbat med skuggan och boken!

var rädd om dig!

10:01 em  
Blogger glamflikka said...

stieg larsson

midsommar är spikat för mej

11:30 fm  
Blogger Anna-Karin said...

Mör: tack!

Maria: det är det :) skuggan är det bästa

glamflikka: vilken sjuk stavning. Mia säger något om lekar på midsommar,vad tror du? Jag vill ha lax i alla fall!

8:43 em  

Skicka en kommentar

<< Home