Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

fredag, maj 11, 2007

vuxenpoäng

Du vet att du är vuxen när du:
• har ett lånelöfte från banken på 2 miljoner kronor
• tackar nej till The Sounds-konsert en torsdagkväll, trots att kollegan fixat vip-biljett som gör att du kan gå in gratis.


hihi - trodde ni verkligen det? Nej, jag stannade inte hemma. Jag tog mig i kragen och tänkte: hur gammal är du egentligen Anna-Karin? Och så spelade jag in semifinalen inför melodifestivalen och gick dit. Och i dag är jag jättetrött - det är också vuxenpoäng.

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Haha..Hoppas det var bra!

11:09 fm  
Blogger Anna-Karin said...

Lotta: The Sounds... nja, jag har sååå svårt för Maja. Men förbandet var bra och det var kul att komma ut med kollegan, hon är jättebra (och ledig i dag...)

12:24 em  
Anonymous Anonym said...

Kul att komma ut på lite gratiskonserter!

Spännande att ni är på g att köpa hus nu :-)

12:31 em  
Anonymous Anonym said...

Åh, tänkte på det när jag såg affischen påväg till tåget... men det blev inget av det.

1:55 em  
Blogger loppispoppis said...

ja det var väl skönt att du gav dig iväg! det brukar vara en upplevelse att se band live, även om man inte är jätte-fan.

10:44 fm  
Blogger Anna-Karin said...

Maria: ja, gratis är gott :)
Hus... kanske låter som vi är på G, fast det känns inte så ändå. Vi kollar, men det är inte bråttom och då blir man ju också mer kräsen :)

Tessi: visste inte att du gillar dem, det gör inte jag utan hängde mest med för att se Malins sambos band :)

Loppispoppis: ja, ibland kan man hitta en ny favorit, men jag har extremt svårt för The Sounds-Maja så jag tycker de är bättre när jag slipper se henne.. haha

11:22 fm  
Anonymous Anonym said...

Åh! Hur var det? Jag är helt avis på Majas ben och det peppar mig att springa... Japp, det är dagens sanning.

11:19 em  
Blogger Anna-Karin said...

Jonna: haha! bra att det peppar dig att springa, men jag tror att Maja ser ut som hon gör av lite andra anledningar också.. som jag inte vill att du ska ta till.. hänger du med ;)

9:45 fm  

Skicka en kommentar

<< Home