Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

fredag, maj 04, 2007

kolla hur långt du springer

Iforms hemsida kan man kolla hur lång ens löprunda är. Skitbra! Jag knappade in min "lilla" runda som jag brukar ta när jag precis börjar springa (som senast i tisdags ;) Jag trodde den var ungefär två kilometer, men döm om min förvåning när den var TRE kilometer lång!
Sen knappade jag in min "lite längre" runda och den var knappt tre kilometer! Konstigt va? Hur en runda kan kännas kort och en annan lång och så är de nästan lika långa.
I kväll blir det en tur på "lilla" rundan, fast jag lägger nog till någon kilometer (om jag orkar).