Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

tisdag, maj 08, 2007

på det igen

Jaha… då ringde mäklaren och han har redan ett bud som är 200 000 högre än utgångspris, dessutom vill ägarna ha friskrivningsklausul. Hjärnan får nog bestämma över hjärtat och jag får säga hej då till mitt älskade hus. Men det är bara på det igen. I kväll ska jag på visning och nu på lunch ska vi träffa banken och fixa ett skriftligt lånelöfte så vi vet vad vi ger oss in på och vad vi kan buda utan att hamna i klistret.

3 Comments:

Blogger Nino said...

Det där är svårt och man lär sig med alla budgivningar. Men ja, i hus tror jag på att låta hjärnan ta över, så inte bitterheter gör entré i slutändan...

9:18 em  
Anonymous Anonym said...

Hur har det gått?

8:06 fm  
Blogger Anna-Karin said...

Nino: haha, sant :)

Tessi: skithus helt enkelt.. ja fast kanske inte riktigt bokstavligt, badrummet var litet.. haha

2:35 em  

Skicka en kommentar

<< Home