Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

torsdag, maj 10, 2007

listan

Jag har så mycket inlägg i hjärnan och så mycket att göra att jag knappt hinner skriva ner dem, det får tyvärr bli en kortis i stället för några långa inlägg, men bättre lite än inget, eller hur?

• Semifinal i Melodifestivalen i kväll. Jag tror på Vitryssland, Serbien och Turkiet (nej, jag orkar inte rabbla upp 10 stycken här). Turkiet är lite konstig, tror jag gillar det av samma anledning som jag råkade falla för Måns Cara Mia – karisman.

• Fotbollssäsongen börjar på tisdag med match. På lördag ska jag och kollegan (och numera värvad till laget) spela lite boll för att prova på hur det är och prova skorna och benskydden. Kommer det gå bättre för oss denna säsong (förra säsongen kom vi sist med en poäng och 1-64 i målskillnad)?

• Min träning inför Vårruset har blivit intensiv. Eftersom jag åker bort nästa helg så blir det bara två träningar till (för en försvinner eftersom jag ska ha match). Men det får gå. Efter gårdagens fyra kilometer har jag grym träningsvärk – i ryggen!

• Nästa torsdag drar jag till Paris. Har inte riktigt fattat det än. Härligt med semester, någon som har tips på vad jag ska se eller göra? Eller några coola vintagebutiker?

• Husletandet fortsätter: jag tycker om allt som är renoveringsbehov och föräldrarna gillar allt som är renoverat. Känns som de vet om vem som kommer få renovera... hm...

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

hmmm

8:19 em  
Anonymous Anonym said...

Det låter som du har en intensiv period framför dig.

Vill du fortfarande ses imorgon kväll?

8:48 fm  
Blogger Anna-Karin said...

Tessi: självklart!! det är klart :) vi ska ju äta ost och kex :)
vill du hänga med på fotboll också så är det vid 14. KRAM! vi kan höras i kväll om allt

9:20 fm  

Skicka en kommentar

<< Home