Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

fredag, maj 04, 2007

fredagsfin

I dag är det synd att jag inte kan fixa en bild på min outfit för jag är fredagsfin i beige klänning med små domherrar på från Dahrling, blå strumpbyxor från Twilfit, röda sandaler med liten kilklack från Rules by Mary och en blå cardigan från HM.

Har googlat fram lite bilder så ni ska få en aning i alla fall:

Här är mönstret på klänningen.
Och så här ser skorna ut.

Både skorna och klänningen har jag köpt på LillaEgo i Karlstad, en av mina favoritbutiker.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Va snyggt!!

7:41 em  
Blogger Anna-Karin said...

Tack!

3:20 em  
Anonymous Anonym said...

superfint!

11:57 em  
Blogger Anna-Karin said...

hanna: tack!

9:18 fm  

Skicka en kommentar

<< Home