Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

måndag, maj 14, 2007

six feet under

Nate, som spelade en stor roll i gårdagens avsnitt. Här med dottern Maya.

Herregud, jag vet inte om det verkligen är bra för mitt psyke att se på Six feet under. Jag blir extremt påverkad av det och inte är det bättre att ingen annan jag känner tittar på det så jag kan kolla tillsammans med någon eller prata om det efterråt. Den enda som tittar är lillasyster, vilket gör att jag alltid måste ringa henne efterråt för att gråta lite och prata ut. Och nu är det bara tre avsnitt kvar och sen slut för alltid. Hur ska jag klara mig? Och hur klarar alla ni andra er som aldrig ser det?

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Går bra det man inte vet något om kan man inte sakna

11:42 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag ser det och jag tycker att det är en superserie. Menar du att det inte kommer fler säsonger?

8:12 em  
Blogger Anna-Karin said...

Johanna: det här är sista säsongen någonsin. Två program kvar nu bara.

12:16 em  

Skicka en kommentar

<< Home