Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

onsdag, maj 16, 2007

nu är vi i gång


I går var vi fem tappra tjejer som kom till säsongens första match. FEM PERSONER!!! Det är sjumannalag som gäller på Korpmatcher och jag kan meddela att det var skitjobbigt att vara så få på planen. Jag sprang tills jag inte orkade mer och sen åkte jag hem och mådde illa. Slutresultatet blev 0-16 och det var lite synd, för de andra var inte så bra. Om vi bara hade varit ett fullt lag och hade haft några avbytare. Men, sämre än förra året ska det inte bli. Då förlorade vi med 16-0 mot det bästa laget, det kan bara bli bättre nu.
Men trots det här så var det riktigt roligt. Jag kan inte riktigt fatta vad som är roligt med att åka iväg och göra något man inte är bra på, få stenpisk och förnedra sig själv, men det är kul. Faktiskt.