Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

onsdag, april 11, 2007

komplimang

I kassan på Willys i dag fick jag, i förd svart hängselklänning från Indiska, svarta tights (vila), grå höga stövletter från Din sko (Whyred-kopior) och svart jacka från Dahrling, höra av kassörskan att jag var snyggt klädd - modern... roligt..

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

komplimanger är verkligen sjukt skoj att få! :)

10:30 em  
Blogger Nino said...

en blond Salem! My god, hur såg det ut? Snyggt? Jag tycker jämt du visar prov på god smak när vi får se bilder på dig, för övrigt, mer bilder på dig! Kram!

10:30 em  
Anonymous Anonym said...

Kul, alltid härligt när man får komplimanger. Bara att sträcka på dig. Jag tycker du är häftig

8:40 fm  
Anonymous Anonym said...

Allti kul med komplimanger från okända. Kram!

10:52 fm  
Blogger Anna-Karin said...

Sanna, mör och Tessi: Ja, men jag blev så förvånad, vad svarar man liksom på det?

Nino: Han var snygg, men jag vågade itne kolla så noga. Vi får väl se om han blir anställd.
Bilder hoppas jag är på gång, sedan sladden gick sönder har jag haft lite svårt att föra över bilder till datorn. Jag tycker också det är kul med bilder, kul att kolla på senare så jag jobbar på det.

11:29 fm  
Anonymous Anonym said...

Komplimanger är alltid kul, men de totalt oväntade gör en såndär lite extra glad! :)

11:13 em  
Blogger Anna-Karin said...

Jonna: ja, särskilt av någon som man inte känner :)

9:04 fm  

Skicka en kommentar

<< Home