Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

tisdag, april 03, 2007

förbannade minuten

Jag satte in kortet i Minuten och ingenting hände. Så jag väntade och tillslut så tryckte jag på avbryt. Då blev det vitt och när det fortfarande inte hände något så sprang jag in på banken och fick veta att mitt kort var borta, makulerat, spärrat.
Så jag fick gå till min bank där de konstaterade att kortet var spärrat och att de dessutom har beställningsstopp på kort tills man kan ge kort som har chip. Så 20 april kommer mitt nya kort beställas och förhoppningsvis får jag det då några dagar senare. Helt sjukt! Hur ska jag klara mig utan kort?!
Så nu har jag besökt Svensk kassaservice och tagit ut 2 500:- Hur vet man hur mycket man gör av med? Tur att de inte stängt kassaservice än i alla fall.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Oj! Stackars dig! Verkar ju helt tokigt att ha beställningsstopp (även om det är bra att få med chip, när man ändå ska få nytt kort)! Hoppas det går fort när det väl är beställt.

8:40 em  
Blogger Anna-Karin said...

Jonna: jag vet! så irriterande eftersom jag inte gjorde något heller. skulle nog känts lite lättare om jag t.ex tappat kortet eller slarvat bort det eller åtminstone slagit fel kod.

9:01 em  

Skicka en kommentar

<< Home