Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

tisdag, april 03, 2007

födelsedagspresent

Vet ni vet ni!! Jag ska få en dator i födelsedagspresent! En alldeles egen. Ja, eller i alla fall en halv dator. M ger mig en bärbar dator om jag betalar hälften. I dag var vi och tittade på datorer och jag bestämde mig för en och på torsdag (den stora dagen) så ska vi åka och hämta den och betala den! Nu kan det bli mer bloggande hemifrån och förhoppningsvis även outfitbilder (även om de kanske kommer på kvällen, men bättre än inget!)