Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

torsdag, april 05, 2007

hurra!


I dag är det ingen vanlig dag för i dag är det min födelsedag!

Har börjat den med frukost på sängen (chaite med honung, två mackor med påskskinka och en jordgubbe) och nu sitter jag här glad i ny klänning :)

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Massor med grattis!
Kram

10:28 fm  
Anonymous Anonym said...

GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS!!!

2:23 em  
Anonymous Anonym said...

Massor med grattiskramar

2:51 em  
Anonymous Anonym said...

tack tack tack!!!

/anna-karin

5:32 em  
Anonymous Anonym said...

Stort stort grattis till dig!

(skrev en liten blänkare om det på min blogg hoppas det var ok)

8:26 em  
Blogger Anna-Karin said...

Maria: tack tack!
Jag blev bara glad för det, det gör absolut inget.

9:31 em  
Anonymous Anonym said...

Hurra, hurra för dig på din stora dag! :D
Kram.

9:38 em  
Blogger loppispoppis said...

aha, grattis i efterskott!! =)

2:53 em  

Skicka en kommentar

<< Home