Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

tisdag, april 03, 2007

dumma mobilsladd

I dag önskar jag att sladden mellan mobilen och datorn funkade för i dag tycker jag att jag har lyckats med kläderna. I dag har jag: röd klänning med blommor (Vero Moda), svarta strumpbyxor, gråa stövletter (Din sko), svart kofta (HM) och så har jag inspireats av det halsband som jag köpt, men ännu inte fått, från Asos. Jag har tagit ett stort stjärnörhänge och hängt i en lång kedja runt halsen (kanske låter skumt, men det är fint.. lovar!).

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag vill se!!! Lova att du uppdaterar med bild när tekniken fungerar... :)

8:42 em  
Blogger Anna-Karin said...

Jonna: jag får väl ta på mig det igen när jag har min dator och fota med digitalkameran i stället för mobilen. :)

9:02 em  

Skicka en kommentar

<< Home