Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

söndag, april 01, 2007

shoppinglördag

Så här kan det gå till när Tessi och jag shoppar:
Vi går in i en butik och hittar en klänning, Tessi köper den i grått och jag i svart. Sen går vi in i en annan butik och hittar en regnkappa, jag köper den i grått och Tessi i svart. Så om ni ser två tjejer i likadana klänningar och regnkappor, men den ena har grått-svart och den andra svart-grått så är det nog med all säkerhet jag och Tessi.
Ett annat tips är annars att kolla gummistövlarna, mina är nämligen svarta med kronor på medan Tessi har röd- och svartzebramönstrade.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

haha, visst är vi roliga! jag inviger min gråa klänning idag.

6:59 fm  
Anonymous Anonym said...

wow! Gud vad kul att köpa samma men ändå inte likadana.

Extreplus för gummistövlarna som var såååå snygga. Jag vill också ha ett par roliga gummistövlar :-)

10:17 fm  
Blogger Anna-Karin said...

Tessi: visst är vi! Jag vet inte när jag ska inviga klänningen, måste prova så den sitter bra också.

Maria: Haha, ja vi är lite konstiga kanske, men spela roll?

Ska hälsa Tessi det :)

1:11 em  

Skicka en kommentar

<< Home