Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

lördag, januari 13, 2007

morgon eller kväll

Förresten, vad trist det är när den ena i hushållet är morgonpigg och den andre kvällspigg. Jag har varit vaken sen strax efter sju och M bara sover och sover. Men på kvällarna, då somnar jag som en stock och missar tv-program och allt annat. Det är inte så kul faktiskt...

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Känner igen. jag är en nattuggla...

10:43 em  
Blogger Anna-Karin said...

Maria: det verkar coolare att vara nattuggla.

10:14 fm  
Anonymous Anonym said...

Nej, det är coolare med morgonpigga! Morgonen är mycket vackrare :)

Love & Peace

P.S. Fast att sova vid 9-10 en lördag tycker jag inte är så farligt

1:05 em  

Skicka en kommentar

<< Home