Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

fredag, januari 12, 2007

en riktigt bra vän

En av mina bästa vänner var i höstas i Japan en termin. Nu är hon hemma i Sverige igen, men bor på annan ort så vi har inte setts bara msn:at och sms:at lite. I går ringde jag henne. Och det förvånar mig hur nära man kan vara en person och hur det kan kännas som man aldrig varit ifrån varandra fastän det var så länge sen man sågs eller hördes.
Även fast jag tycker det är trist att hon in bor här längre är jag i alla fall glad att hon är i Sverige igen. Och nästa helg ses vi för då fyller en annan kompis 30 år!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Härligt med sådana kompisar!

Och nu blir jag avis. Jag älskar Japan!!!! Lyllos henne :-)

7:48 em  
Blogger Anna-Karin said...

Anna-Karin: Ja visst är det?! Jag vill åka till Japan, har aldrig varit där!

8:41 fm  

Skicka en kommentar

<< Home