Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

tisdag, januari 09, 2007

det kom ett paket

Många klagar på Posten och så även jag titt som tätt, men jag måste ändå säga att Posten faktiskt har varit med i utveckligen ändå. Jag uppskattar massor av saker med dem faktiskt och en av dem är paketaviseringen via sms och att man själv kan spåra paket. I går fick jag ett paket från HM och blev både positivt överraskad och besviken.
De två skjortklänningarna som jag hoppats så mycket på var rena besvikelser. Den röda var tomteröd och alldeles sladdrig och ful. Den gröna hade en ful färg samtidigt som passformen var helt fel.
Den svarta cardigan (till höger) som jag slängde ner i sista minuten var verkligen fin. Fint stickad och neutral (precis det jag ville ha). Lite stor bara, men jag behåller den ändå som den är. Den svarta cardigan (till vänster) som jag hoppats på var både en besvikelse och inte. Som vanligt när jag beställer så missar jag att se om det är stickat eller ej, den här var det inte. Men den satt ändå jättebra och modellen som lite längre passar mig bra, så den blir en keeper.
Däremot vet jag inte vad jag ska göra med den svart-vitrutiga blusen. Den satt verkligen jättefint på, och den är fin, men är den jag? Kommer jag använda den?

Förutom de här grejerna innehöll paketet även två långa linnen och det set man fick med på köpet om man beställde. Setet är jätteskönt och jag som älskar myskläder är jättenöjd.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

kul med nya kläder. De var jätte fina, mycke svart eller? Synd att inte klänningarna var bra

11:49 fm  
Blogger Anna-Karin said...

Mör: jag skulle bara ha en svart cardigan, saknar en att ha över allt så här på vintern. Min förra svarta försvann ju i våras när jag var i Uppsala...
Ja, men det kommer fler klänningar.

9:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home