Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

tisdag, januari 09, 2007

mina mål 2007

Okej, här kommer mina mål 2007. Eftersom jag aldrig sätter upp några mål eftersom jag är rädd att misslyckas så är det första och viktigaste målet att jag om jag inte uppnår något av målen inte ska få dåligt samvete eller må dåligt för det. Ibland blir det ju bara så. Har också försökt att göra målen ganska små och uppnåbara.

1. Jag ska fortsätta att träna så mycket som går och under våren ska jag börja springa så att jag kan springa Vårruset i maj och så att jag har bättre kondition än förra året när fotbollssäsongen drar i gång.

2. Jag ska, efter att terapin är slut (och den har gått lyckat), gå till tandläkaren för första gången sedan 1999 och jag ska även beställa en tid på vårdcentralen för att kolla upp mina födelsemärken.

3. Jag ska fortsätta att kolla efter jobb och söka de som jag tycker passar.

4. Jag ska försöka fortsätta med att lämna över ansvar till andra så att jag börjar må bättre och kan lugna ner mig mer.

Så, det var allt. Inga "jag ska gå ner i vikt", "jag ska inte äta godis", "jag ska träna si och så många gånger i veckan" eller andra jobbiga grejer. Nu kör vi!