Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

torsdag, januari 11, 2007

snö!

I går kom den första snön för den här vintern. Känns lite konstigt faktiskt. Och eftersom det först regnade och sen frös på så blev det liksom som stora frysta halkiga bubblor överallt. Skumt.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja, visst var bubblorna konstiga! - Det blev en halkig promenad hem igår. Men jag hittade en riktigt gosig ullpläd i en affär efter vägen.

Vad sägs om att träna Ki-box eller ki-gympa på måndag??

10:32 fm  
Blogger Anna-Karin said...

Måndag beror på tiden, jag jobbar nästan alltid över.. sen brukar jag vara så hungrig så jag inte orkar.. hm.. ska kolla schemat.

11:41 fm  

Skicka en kommentar

<< Home