Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

fredag, januari 05, 2007

5 januari






Grått långt linne HM
Svart finstickade tröja, HM
Svart kjol HM
Svarta- och grårandiga tajts Indiska
Svarta fodrade stövlar, Kupanfynd förra vintern


Kolla förresten hur kort håret är. Nästa gång jag klipper mig ska jag korta det ännu mer i nacken så det blir lite bobigt och sen ha ännu mer sluttande framåt. Jag älskar page! Det är nog bland det bästa jag gjort. Samt att jag färgade håret mörkt igen. Fundrar på att slänga i någon toning själv snart, kanske kastanj?
På nyår ville jag förresten få håret snyggt som Carolina Gynning (helt sjukt att jag vill se ut som hon). Hittar ingen bild, men hon har page och har ibland stora fina lockar. Men jag lyckades inte med lockarna riktigt. Hur får man bra lockar som håller?

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ringa Förkvällsredaktion och fråga :)

Love & Peace

1:26 em  
Blogger Anna-Karin said...

haha! ska kolla upp det.

10:16 fm  

Skicka en kommentar

<< Home